سمپاش زنبه ای، بهترین سمپاش برای باغ

آیا با سمپاش مناسب باغ آشنا هستید؟ اگر زمین کشاورزی و باغی دارید که احتیاج به حجم سمپاش بالایی دارد در این مطلب با ما همراه شوید. شاید باغ شما در مکانی است که دسترسی به آن سخت است. در این صورت به دلیل صعب العبور بودن و یا دلایل دیگر مانند هزینه های سنگین، به دنبال بهترین نوع سمپاش برای باغ خود هستید. بهترین گزینه پیشنهادی ما استفاده از سمپاش زنبه ای است. راشاماشین در ادامه مطلب به بررسی این موضوع و مزایای استفاده از سمپاش زنبه ای می پردازد. پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

سمپاش زنبه ای چیست؟

نوعی سمپاش دارای یک موتور احتراقی یا برقی و اجزایی چون پمپ پیستونی، شیلنگ فشار قوی، لانس و نازل است. همه این لوازم در مدل زنبه ای بر روی یک شاسی فلزی سوار شده اند. اصلی ترین کاربرد سمپاش زنبه ای به عنوان سمپاش مناسب باغ عبارتست از:

  1. صرفه جویی در مصرف مواد سمی
  2. مبارزه با آفات، حشرات موذی و غیره
  3. از بین بردن علف های هرز
  4. امکان سمپاشی انواع درختان، باغچه ها، گلخانه ها و غیره
  5. سمپاشی و محلول پاشی در مزارع و باغات
  6. ضدعفونی کردن محوطه‌های بزرگ
  7. سمپاشی و ضدعفونی کردن محوطه مرغداری و دامداری ها

مهمترین ویژگی سمپاش زنبه ای بهترین نوع سمپاش برای باغ

 سمپاش زنبه ای بر خلاف سمپاش فرغونی چرخ ندارد. به عبارتی پرتابل و قابل حمل می باشد. می توانید به راحتی با خودروی شخصی خود دستگاه را حمل کرده و به باغ یا زمین کشاورزی منتقل کنید. یا پس از سمپاشی آن را همراه خود برگردانید. این یکی از شاخص‌های مثبت سمپاش  زنبه ای است.  که برخی سمپاش ها به دلیل سنگین بودن و غیر قابل حمل بودن از این مزیت برخوردار نیستند.

سایر مزایای سم پاش زنبه ای

مزیت اصلی بهترین نوع سمپاش برای باغ یا سمپاش زنبه ای داشتن طول عمر طولانی و بهره‌وری بالای آن می باشد. به طور خلاصه مزایای سمپاش زنبه ای عبارتند از:

  1. ابعاد متناسب
  2. وزن ایده آل
  3. عدم محدودیت در استفاده از مخزن
  4. قدرت بالا
  5. قابل حمل
  6. سرعت بالای سمپاشی
  7. سمپاشی در مساحت بالا
  8. قیمت مناسب
989369863242
ارسال دیدگاه