بهترین سرشاخه خردکن در بازار ایران

بهترین دستگاه چوب خرد کن در بازار ایران

شاخه‌ها و خرده چوب‌های درختان نه تنها دور ریختنی نیستند بلکه یک راه درآمد بسیار خوب برای مشاغل مرتبط به شمار می‌روند. در واقع امروزه باغداران و مزرعه‌داران از طریق فروش محصولات حاصل از خرد کردن چوب، توانسته‌اند سود بسیاری کسب کنند. اما چگونه؟ کشاورزان و باغداران به کمک دستگاه‌های چوب خرد کن، چوب‌ها را در ابعاد دلخواه خرد و چیپسی می‌کنند. این خرده چوب‌ها مصارف فراوانی دارند. برای مثال از خرده چوب‌ها برای تهیه انواع مالچ، ذغال، ام دی اف، نئوپان و کود استفاده می‌شود. یکی از دغدغه‌های مهم باغداران خرید چیپر مناسب باغ با طول عمر و بازدهی بالا می‌باشد. ما در این مقاله از سایت راشاماشین به معرفی بهترین دستگاه چوب خرد کن موجود در بازار و بررسی مشخصات فنی آن می‌پردازیم.

دستگاه چوب خردکن چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

چوب خردکن دستگاهی است که قطعات چوب را به ابعاد کوچک‌تر تبدیل می کند. به‌طور کلی دو مدل دستگاه چوب خردکن وجود دارد که تحت عنوان چیپرها و کراشرها در بازار ارائه می شوند. چیپرها قطعات چوب را به صورت چیپسی خرد می‌کنند و کراشرها مش بندی های متفاوت دارند. در اغلب اوقات چوب خردکن‌ها در باغات کاربرد بیشتری دارند. به همین دلیل هم در ادامه این مطلب درباره بهترین چوب خردکن برای کار در باغات توضیح می‌دهیم.

باغداران و کشاورزان، سازمان‌هایی مثل شهرداری و فضای سبز و سازمان جنگل و مراتع از جمله گروه‌هایی هستند که از دستگاه‌های چوب خردکن استفاده می‌کنند. دستگاه‌های چوب خردکن، نقش مهمی در کاهش و بازیافت ضایعات چوبی، مدیریت باغات و غیره ایفا می‌کنند. از محصولاتی که دستگاه چوب خردکن تولید می‌کند در صنایع ام دی اف سازی، الیاف زیرپای دام‌ها، مالچ زینتی، ذغال سازی، تولید کودهای کمپوست و امثالهم استفاده می‌شود.

989369863242
ارسال دیدگاه